Oldalak

2013. június 23., vasárnap

4.~ The Begin

4.rész~ The Begin

Másnap arra ébredtem, hogy ez a Bieber gyerek átölel és hozzàm simul. Hát, hogy is mondjam eléggé megrémültem és ideges lettem, egy egyszerü mozdulattal lelöktem az àgyról. Halk puffanással ért földet, majd felébredt.
- Mi van már?-nyöszörgött àlmosan a földön. (Szerintem hirtelen azt sem tudta, hogy hol van, de mindegy.)
- Az van, hogy húzzál kifelé a szobámból!- ordítottam felráncigàlva a földröl.
- De szép a pizsid!-nézett végig Snoopy-s hàlóingemen.
- Te meg igazán felvehetnél egy pólót!-néztem rá felháborodottan.
- Miért zavar a látvány?-húzogatta a szemöldökét.
- Nem, csak húzzál már kifelé!-emeltem fel ismét a hangom.
- Mi ez a hangzavar?-lépett be a szobámba Fredo àlmos fejjel.
- A kis barátod rámstartolt!-magyaráztam.
- Ez nem igaz, te kérted, azt, öleljelek át,mert csak így tudsz elaludni.-védte magát Justin.
- Hogy mondod?! Ne hazudozzál màr!
- Nem hazudok, tisztán emlékszem rá!
- Állj srácok, egy szót sem értek belöle, valaki magyarázza el mi történt!- szólt közbe bátyjám.
- Bieber rám nyomult!
- Justin, hogyha ez igaz akkor addig takarodj innen amíg szépen mondom!- làtszott rajta, hogy pipa.
Justin-t nem is kellett siettetni gyorsan össze kapkodta a cuccát és el is húzta a csìkot.
Felvettem valami kényelmes összeállítást ès lazàn oldalra fontam a hajam, amíg Alfredo készítette lent a reggelit.
Amikor lementem tükörtojàs illat csapta meg az orrom. Imàdom.
- Tessék hugi!- tette le elém a reggelit, majd Ő is enni kezdett.
- Köszönöm, életembe nem ettem ilyen jót. Király vagy!- töröltem meg a szalvétába a kezem ès megöleltem bátyusomat.
- Semmiség. Be kell pótolnom a dolgokat, mivel ott hagytalak anyáékkal. Tudom,nem szabadott volna -húzta el a száját.
- Hát, ami megtörtént, az megtörtént. Jó úton haladok a végleges leszokás felé és ezt is csak neked köszönhetem!-tettem bele a tányérokat a mosogatóba.
- Mit nézünk? -huppant le mellém Fredo az ülőgarnitúrára.
- Scooby Doo!-mutattam a képernyőre, ahol Scooby és Bozont épp valami szellem elől menekült.
- Régen ez volt a kedvenced!
- Igen.
- Na, és hogy bírtad az elvonót?
- Először nagyon nehéz volt, el sem hiszed mennyire, de mára csillapodott a vágyam a drog és a pia iránt. Remélem nemsokára újra egyenesben lesz az életem. Még szerencse, hogy megtaláltál, neked köszönhetem az életemet.
- Igazàból Justin vette észre a kocsiból, hogy összeesett a lépcsön valaki. Amikor rájöttem, hogy te vagy az és azt mondták az orvosok meg is halhattál volna nagyon kétségbe voltam esve.
- Szóval megkell köszönnöm Justin-nak? -fintorogtam.
- Nem, még nem muszáj. Amúgy meg hidd el nagyon jófej és tényleg csak segíteni akar neked. Ő is átélte ugyanezt amikor Selena-val szakítottak. Idővel azért remélem jóban lesztek. Most mennem kell dolgozni, de majd este felé jövök.
- Hol lesz a koncert?
- Itt L.A-ben, a stadionban.
- Értem.
- Viszont holnap egész nap a tiéd leszek, ígérem! Elmegyek veled vásárolni ha akarod, bár lehet, hogy nem én lennék a legjobb kisérő. Felhívjam neked Sel-t? Amikor mèg járt Justin-nal, azt mondta, hogy szívesen megismerkedne veled. Nagyon kedves lány, jóban vagyok vele, szerintem szimpatikus lesz neked.
- Okès. Egy próbát megér. Imádlak és köszönök mindent!- öleltem át szorosan.
- Én is Tèged. Ez a testvérek kötelessége nem, hogy segítsünk egymásnak!?
- Na jól van, nem tartalak fel, menj csak!
- Ne csinálj semmi hülyeséget, majd jövök -intett vissza az ajtóból.
- Jól van! -bólintottam mosolyogva.
Elgondolkodtam rajta és tényleg úgy volt, ahogy Fredo-nak elmondtam, egyre kevésbé éreztem a hiányt a fű vagy az alkohol irányába. Hittem, hogy le tudok szokni és új életet tudok majd kezdeni. Egy olyan Marie Flores fog megszületni, akit eddig senki nem ismert. Hirtelen eldöntöttem, hogy segíteni szeretnék azoknak, akik ugyanezzel a problémával küzdenek mint én. Leírtam mindennapjaimat, hogy hogy élem meg és, hogyan próbálok visszazökkeni az életbe. Ez lett a címe a blognak: Marie Flores~ Élj!
Lehet, hogy ez most hülye cím, de hirtelen, csak ez jutott eszembe. Különben is, ez kapcsolódik az alkoholhoz és a droghoz, hiszen ezek gyakran halálhoz vezetnek, 100%, de ha küzdesz ellene akkor jobbá teheted az életed. Tudom, még én a leszokás 1. fázisaiban voltam, de szerettem volna segíteni. Fel is raktam az első részt, amiben azt írtam le, hogy züllöttem el. Kíváncsiság képpen megosztottam Twitteren. Nem is tudtam, hogy ennyi mindenkit érdekel. Aztán láttam, hogy kaptam egy üzenetet.:
Justin Bieber: Hajrà Marie Flores~ Élj!
Elmosolyodtam.

3 megjegyzés:

  1. Ez is állati lett! Bele szerette a blogodba!
    Remélem Marie-nek sikerül teljesen leszokni.
    Nagyon várom a következő részt úgyhogy siess!:))
    Ja és próbálok neked mindig hosszú üzit írni mert tudom tapasztalatból, hogy mennyire jól esik egy írónak ha ilyen véleményt kap! Szóval hajrá.!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :) Még egyenlöre nem tudjuk mikor jön a kövi rész. Xx

    VálaszTörlés